Siparişler hakkında sorulanlar | Mühle - Tıraş Kültürü®

+ 90 312 939 8540

50 TL ÜZERİ KARGO BEDAVA | KAPIDA ÖDEME

SİPARİŞLER HAKKINDA SORULANLAR

Satın aldığım ürün hasarlı çıktı. Ne yapmalıyım? 

Mühle ürünleri sadece en yüksek kalitedeki ham maddelerden üretilir. Ayrıca kargoda hasar görmemesi için özel paketleme sistemi mevcuttur. Ürünlerimiz paketlemeden önce kontrol edilir ve ardından hazırlık sürecine girer. Küçük bir yüzde ile de olsa, ithalat hatalı ürünler olabilmektedir. Eğer ürününüzde bizim gözden kaçırdığımız bir hata varsa hemen bizimle iletişime geçin. Size en kısa sürede yeni ürün yollayalım. Kullanıcı kaynaklı olmayan her durum bizim sorumluluğumuzdadır. Bu yüzden Mühle, ürünlerinin ve kullanıcılarının arkasında duran nadir markalardan biridir! 

Siparişim ile bana ulaşan paketteki ürünler aynı değil. Ne yapmalıyım? 

Böyle hataların olmasını engellemek için elimizden gayreti en üst düzeyde gösteriyoruz. Hemen canlı destek hattından ya da +90 312 939 8540 numaralı telefondan ya da siparis@muehle-shaving.com.tr adresinden bize ulaşın. Durumu telafi etmek için ekibimiz sizinle iletişime geçecek, doğru ürün en kısa sürede kargoya teslim edilecektir.

Siparişim ile bana ulaşan paketteki ürünler aynı değil. Ne yapmalıyım? 

Böyle hataların olmasını engellemek için elimizden gayreti en üst düzeyde gösteriyoruz. Hemen canlı destek hattından ya da +90 312 939 8540 numaralı telefondan ya da siparis@muehle-shaving.com.tr adresinden bize ulaşın. Durumu telafi etmek için ekibimiz sizinle iletişime geçecektir.

Satın aldığım ürünü değiştirmek istiyorum.

Değişim prosedürü hiç bu kadar kolay olmamıştı! Aldığınız Mühle ürününü hiç bir sebep göstermeksizin 14 gün içinde dilediğiniz başka bir ürün ile değiştirebilirsiniz. Mühle tıraş ürünleri hijyenik ürünler kapsamına girdiğinden, değişim işlemini gerçekleştirebilmek için, ürününüzün kullanılmamış, varsa emniyet bandının kaldırılmamış olması gerekir. Değişim işlemini başlatmak için tek yapmanız gereken: Canlı destek hattından ya da +90 312 939 8540 numaralı telefondan ya da siparis@muehle-shaving.com.tr adresinden bize ulaşarak isteğinizi belirtmek. Ürününüzü ücretsiz şekilde bize kargolayabilir, dilediğiniz başka ürünlerle değiştirebilirsiniz.

Satın aldığım ürünümü iade etmek istiyorum. 

İade prosedürü hiç bu kadar kolay olmamıştı! Aldığınız Mühle ürününü hiç bir sebep göstermeksizin 14 gün içinde iade edebilir, paranızı geri alabilirsiniz. Mühle tıraş ürünleri hijyenik ürünler kapsamına girdiğinden, iade işlemini gerçekleştirebilmek için, ürününüzün kullanılmamış, varsa emniyet bandının kaldırılmamış olması gerekir. İade işlemini başlatmak için tek yapmanız gereken: Canlı destek hattından ya da +90 312 939 8540 numaralı telefondan ya da siparis@muehle-shaving.com.tr adresinden bize ulaşarak isteğinizi belirtmek. Ürününüzü ücretsiz şekilde bize kargolayabilir, paranızı geri alabilirsiniz.

İade etmek istediğim ürünün fiyatı değişmiş ise, aradaki farkı da iade alabiliyor muyum? 

Ürünlerimiz Almanya’dan euro kuruna bağlı olarak gelir ve dönemsel olarak belirlenen fiyatlara bağlı kalınır. Sipariş tarihinizden sonra iade etmek istediğiniz tarihte ürünün fiyatı değişmiş ise, aradaki farkı size iade edemeyiz. Bu durumda işlem alındığı tarihteki fiyat baz alınır. 

ARADIĞINIZI BULAMADINIZ MI?

Sayfanın sağ altında yer alan canlı destek hattından bize ulaşabilir, sorularınıza hemen yanıt alabilirsiniz.

Hafta içi her gün saat 09:00 – 18:00 saatleri arasında bize 0312 939 8540 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz. 

Her türlü sorunuz için bilgi@muehle-shaving.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz. Size en kısa sürede yanıt vereceğiz. 

KAPAT
×
×

Sepet