Kobe Bryant’ın ölümü, Çernobil’de orman yangını, Korona Virüs, Pentagon’un yayınladığı UFO görüntüleri, Avusturalya orman yangınları, Doğu Afrika’da çekirge istilası, Beyrut’taki patlama, Sibirya’da 38 derece ile tarihin en yüksek sıcaklığı gibi dünyanın dört bir yanından üzücü haberleri akıp durdu. Yurt içinde de durum çok iyi değildi; Adalet Ağaoğlu, Seyfi Dursunoğlu gibi sevilen ünlüleri kaybettik, İzmir ve Siirt depremlerine üzüldük, Hatay’daki yangının ateşini yüreğimizde hissettik ve daha niceleri... Zor bir yıldı. Bittiğine sevinmek için sayısız sebebimiz var. Değerini anladığımız pek çok şey, aldığımız pek çok radikal karar, ufacık bir mutluluk anını yakalamak ve ona sıkı sıkı tutunmak için pek çok sebebimiz var.
MÜHLE olarak bu yılı, küçücük mutluluklara tutunarak, sizinle birlikte olduğumuzu hissettiğimiz her anda kendimizi şanslı hissederek geçirdik. Evet, 2020 çok zor bir yıldı ama her şeye rağmen mutlu olduğumuz anlar da vardı. O anların hepsinde de bizimle birlikteydiniz. Bu yüzden, yılın Z raporunu sizinle paylaşmadan önce, hiç ertelemeden hemen söylemek istiyoruz: İyi ki varsınız, sizi seviyoruz!
Şimdi 2020’nin mutlu anlarında neler olduğuna bakalım. :)
En Çok Satılan Ürün
2020 yılının yıldızı aslında diğer yıllar gibi yine R 89 Tıraş makinesi oldu. En çok onu sevdiniz, onu istediniz, onu aldınız. Tabii rakipleri de yok değildi. Sırasıyla en çok satılan diğer 4 ürün şöyle:
En Şanslı Sipariş Sahipleri
2020’ye rağmen şanslı olan bu kullanıcılarımız ile insanlık adına gurur duyuyoruz. 2020’ye rağmen şanslı oldukları için onlar sayesinde insanlık adına geleceğe dair umut da besliyoruz. :)
2020 yılının ilk siparişini veren Ferzan Bey ve 2020’nin 20. siparişini veren Mehmet Bey için sürprizlerimiz olacak.
Bizim şanslı hissetme sebebimiz ise bu yıl da yepyeni müşterilerimiz ile tanışmak, onların yaşamına dokunmuş olmak. Hem de 2020’ye rağmen!
En Çok Aranan
Bu yıl da peşine düşülen MÜHLE ürünleri oldu. Belli ki kullananlar anlatmış, merak edenler de aramış. Tıraşseverlerin en çok merak ettiği ve arama kısmına yazdığı kelime “Rocca” oldu. İkinci en çok aratılan kelime ise “Outlet”.
İthalat hatalı ürünlerin çok uygun fiyatlarla yer aldığı ve duyurusunu yaptığımız andan itibaren saniyeler içinde satılan ürünlerle Outlet bölümü, anlaşılan çok sevildi.
Ama bu bölümde yayınlanan ürünler adet olarak çok kısıtlı oluyor. Yolladığımız maili 5 dakika sonra açıp ürünleri tükendi olarak görünce, birçok üyemiz bize kızmadı değil. Eh, aile içinde olur o kadarı. :)
En Çok Konuşulan
Canlı Destek Hattı, MÜHLE’de gerçekten de canlı. Sadece ekibimizden birilerinin cevap veriyor olmasını kastetmiyoruz; sizlerin bize sorduğu sorular, ilettiği yorumlar sayesinde her zaman “canlı” bir ortam olmasını da kastediyoruz. Bundan ötürü de çok mutluyuz. MÜHLE’de bu yılın trend topic’i ve en çok sorulan sorusu:
Rocca başlıkları V3 mü V4’mü?
Fizikteki ünlü Büyükbaba Paradoksu bu kadar kafa karıştırmadı :) Buradan da merak edenler için cevaplayalım: Mühle’nin Rocca jet serisini 4. tasarım serisi olarak sunmasının ardından, “Duymayan kalmasın; Rocca başlığı güncellenmiiiiiiş! 4. Versiyon başlık çıkmııııış!” söyleminin önü alınamadı.
Mühle sadece üretim teknolojisinde bir değişiklik yaparak, MIM teknolojisinden CNC teknolojisine geçti. Aslında başlıklar tamamen aynı, Mühle Almanya’dan gelen yanıt şöyle:
Evet geliştirme yapıyoruz ve bunu sizlerle paylaşıyoruz ancak V4 diye bir şey yok. 3. versiyon ile 4. versiyon tamamen aynı, teknolojimizde değişiklik yaptık ancak anatomik bir farklılık yok.
Ancak biz bunu anlatmakta elbette biraz zorlandık ama spekülasyonlar bizi yıldıramadı ve sonunda konuyu şöyle kapadık: “Eğer V4 diye bir versiyon varsa evet, bizdekiler ondan.”
Geçen sene en çok sorulan soru, “İndirim kodum gelmedi, yardımcı olur musunuz?” idi. Bu sene bu konuyu çözdüğümüz için ve ürünlerle ilgili daha teknik sorular başı çektiği için mutluyuz :)
En Çok Ziyaret
1.040.000 tekil kullanıcı ile bu yıl da sitemizdeki ziyaret hiç eksilmedi. Yalnız değişen hacimler ve kitlemizin personasındaki bir değişim dikkatimizi çekti; geçen yıl en yüksek yüzde "Yakın arkadaşlar, akrabalar” kategorisine kıyasla “Online Alışveriş Yapanlar”dı. Bu yıl ise %3 oranında fark ile ziyaret aldığımız kitle “Yemek ve yemek pişirme meraklıları” olmuş. Artık gurmelerin ağzına layık bir marka olmakla da övünebiliriz ;)
Kendimizi Alkışladığımız An
Mühle Sadakat Programı 1 yıldan fazladır sizinle. Mühle Sadakat Programı’na bu yıl 4132 yeni müşterimiz katıldı. Sadakat programımız ile 17.250 TL değerinde puan hediye ettik. Yapılan olumlu yorumlarla mutlu olup dile getirdiğiniz şikayetlerle ilgili olarak eksik olduğumuz tarafları fark ettik.
Ama en önemlisi, bu yıl da birlikteydik. Sizinleydik. 2020’nin Z raporunu çıkarmadan önce hiç ertelemeden söyledik ama bir kere daha söylemeliyiz: İyi ki varsınız, sizi seviyoruz!
Bonus: BONHERRE
Fark ettik ki sizinle daha fazla temas, daha fazla sohbet, daha fazla iletişim istiyoruz. Tıraşı çok seviyoruz ancak sizinle paylaşabileceğimiz onlarca başka şeyi de bütün bir yıldır gözümüze kestiriyoruz. O yüzden gururla sunuyoruz şimdi de:
Artık BONHERRE ile bakımdan giyime, spordan aktiviteye dünyanıza ait pek çok coğrafyada birlikteyiz! BONHERRE ile amacımız yeni bir ticaret kanalı açmaktan çok erkeklere özel bir alan açmak. Bu yüzden de BONHERRE yaşamdan elini çekmeyen, kitlesi ile konuşmayı çok seven, ihtiyaçları ezber ile değil anlayarak karşılamak isteyen bir marka olarak ortaya çıktı.
2021’de BONHERRE, #BenHerre diyen bütün centilmenler için yeni, eğlenceli, samimi ve pek çok farklı ihtiyaçları kendinde toplayan bir dünya olarak yerini alacak.
Not: Bonherre 2020 yılının bizi en heyecanlandıran girişimidir.
Mutlu yıllar!
Mühle Türkiye Ailesi