DEĞİŞİM VE İADE

Satın aldığım ürünümü iade etmek istiyorum.

İade prosedürü hiç bu kadar kolay olmamıştı! Aldığınız Mühle ürününü hiçbir sebep göstermeksizin 14 gün içinde iade edebilir, paranızı geri alabilirsiniz. Mühle tıraş ürünleri hijyenik ürünler kapsamına girdiğinden, iade işlemini gerçekleştirebilmek için ürününüzün kullanılmamış, varsa emniyet bandının kaldırılmamış olması gerekir. İade işlemini başlatmak için tek yapmanız gereken: Canlı destek hattından, +90 312 939 8540 numaralı telefondan ya da siparis@muehle-shaving.com.tr adresinden bize ulaşarak isteğinizi belirtmek. Ürününüzü ücretsiz şekilde bize kargolayabilir, paranızı güvenle geri alabilirsiniz.

İade Etmeden Önce Hatırlatmalar:

  • İade edeceğiniz ürünlerin orijinal ambalajında, hasarsız, etiketleri çıkarılmamış ve kullanılmamış olması gerekmektedir. Lütfen kargoda hasar görmemesi için özenle paketleyiniz.
  • Kırılabilir hassas ürünleri, size gönderildiği koruma materyalleriyle (balonlu naylon, kutu, koli) paketlemeniz önemlidir. Aksi takdirde oluşacak hasar sorumluluğu size aittir.
  • Hijyenik ürünlerin (tıraş makineleri, fırçalar, kozmetik ürünler) iadesi için kullanılmamış olması ve koruma bantlarının çıkarılmamış olması şarttır.
  • Kullanılmış jiletler, su teması görmüş tıraş makineleri gibi ürünler iade edilemez.

İade koşullarına uygunluk kontrol edildikten sonra iade onayı e-posta ile bildirilir ve 3-5 iş günü içinde ödemeniz iade edilir.

Detaylı bilgi için İade ve Para İadesi Politikası ile Tüketici Hakları – Cayma – İptal İade Koşulları sayfalarımızı inceleyebilirsiniz.

Satın aldığım ürünü değiştirmek istiyorum.

Değişim işlemi de oldukça kolay! Aldığınız Mühle ürününü 14 gün içinde dilediğiniz başka bir ürünle değiştirebilirsiniz. Ürünlerin hijyenik durumu nedeniyle, kullanılmamış olması ve emniyet bantlarının çıkarılmamış olması gerekmektedir. Değişim için canlı destek hattından, +90 312 939 8540 numaralı telefondan ya da siparis@muehle-shaving.com.tr adresinden bize ulaşabilirsiniz.

Değişim İşleminden Önce Hatırlatmalar:

  • Ürünlerin orijinal ambalajında, hasarsız ve kullanılmamış şekilde gönderilmesi gerekmektedir.
  • Hassas ürünlerin koruma malzemeleriyle güvenli şekilde paketlenmesi önemlidir.
  • Hijyenik ürünlerin (tıraş makineleri, fırçalar, kozmetik ürünler) değişimi için kullanılmamış olmaları şarttır.
  • Kullanılmış ürünler değiştirilemez.

Ürün değişimi onaylandıktan sonra yeni ürününüz adresinize gönderilir. Fiyat farkı varsa iade ya da tahsil işlemleri 3-5 iş günü içinde tamamlanır.

Detaylı bilgi için İade ve Para İadesi Politikası ile Tüketici Hakları – Cayma – İptal İade Koşulları sayfalarımızı inceleyebilirsiniz.

Satın aldığım ürün hasarlı çıktı. Ne yapacağım?

Ürünlerimiz özel paketleme ile korunarak gönderilir. Ancak nadiren de olsa hasarlı ürünlerle karşılaşabilirsiniz. Böyle bir durumda hemen bizimle iletişime geçin. Hatanın bize ait olduğu durumlarda ücretsiz değişim veya iade yapılır. Kullanıcı hatası olmayan her durum bizim sorumluluğumuzdadır.

Siparişimde yanlış ürün geldi. Ne yapmalıyım?

Siparişinizde yanlış ürün teslim aldıysanız, hemen canlı destek hattından, +90 312 939 8540 numaralı telefondan ya da siparis@muehle-shaving.com.tr adresinden bize ulaşın. Ekibimiz sorunu en kısa sürede çözecektir.