DEGİŞİM VE İADE

Satın aldığım ürünümü iade etmek istiyorum.

İade prosedürü hiç bu kadar kolay olmamıştı! Aldığınız Mühle ürününü hiç bir sebep göstermeksizin 14 gün içinde iade edebilir, paranızı geri alabilirsiniz. Mühle tıraş ürünleri hijyenik ürünler kapsamına girdiğinden, iade işlemini gerçekleştirebilmek için, ürününüzün kullanılmamış, varsa emniyet bandının kaldırılmamış olması gerekir. İade işlemini başlatmak için tek yapmanız gereken: Canlı destek hattından ya da +90 312 939 8540 numaralı telefondan ya da siparis@muehle-shaving.com.tr adresinden bize ulaşarak isteğinizi belirtmek. Ürününüzü ücretsiz şekilde bize kargolayabilir, paranızı geri alabilirsiniz.

İade Etmeden Önce Hatırlatmalar:

- İade etmek istediğiniz ürünleri orijinal ambalajında, hasarsız, etiketleri çıkarılmamış ve kullanılmamış olarak güvenli bir şekilde paketleyip göndermeniz gerekir. Ürünün kargoda hasar görmemesi adına özen göstermenizi rica ederiz.

- Kırılabilecek hassas ürünlerin iade gönderiminde ürünlerin size gönderildiği şekilde koruma materyallerini (balonlu naylon, kutu, koli) koruyarak aynı şekilde paketlemeniz gerekmektedir. Bu sebeple kargoda oluşacak hasar sorumluluğu size aittir.

- Hijyen hassasiyeti bulunan tıraş makinesi, tıraş fırçası gibi ürünlerin iade edilebilmesi için ürünlerin kullanılmamış olması, koruma bantlarının ve etiketlerinin çıkarılmamış olması gerekmektedir. Kozmetik ürünlerin hiç bir şartta açılmamış ve kullanılmamış olması gerekir.

- Ürününüzün iade koşullarına uygunluğu tarafımızca kontrol edildikten sonra iade işleminin durumu size e-posta ile iletilir. E-postanıza gönderilen onay bildiriminden itibaren 3-5 iş günü içinde tutar alışveriş yaptığınız kredi/banka kartınıza ya da hesabınıza geri ödenir. (Kapıda ödeme ile alınan siparişlerin iadesinde, "kapıda ödeme hizmet bedeli" iadesi yapılmamaktadır. )

- Ürünlerin Mühle Türkiye tarafından kargoya verilmesinden sonra fakat sipariş sahibi tarafından teslim alınmasından önce sipariş sahibi tarafından yapılan sipariş iptallerinde kargo bedelinden sipariş sahibi sorumludur.

- Kapıda ödeme siparişlerinde, ürününüzün taahhüt ettiğiniz bedelini ödedikten sonra "İptal ve İade Şartları" çerçevesinde iade talebinde bulunabilirsiniz. (Kapıda ödeme ile alınan siparişlerin iadesinde, "kapıda ödeme hizmet bedeli" iadesi yapılmamaktadır. )

- Ürünün iade koşullarına uygun olmaması durumunda; ilgili ürün adresinize kargo ile ücretsiz olarak geri gönderilir.

- Satın alınan ürünler, birleşik indirim kapsamında ek bir indirim ile alınmışsa ve bu birleşik indirim hakkından ek indirimli alınmış parçalardan herhangi biri tek halde iade ediliyorsa, iade tutarı kampanyasız fiyat üzerinden hesaplanır. *

Satın aldığım ürünü değiştirmek istiyorum.

Değişim prosedürü hiç bu kadar kolay olmamıştı! Aldığınız Mühle ürününü hiç bir sebep göstermeksizin 14 gün içinde dilediğiniz başka bir ürün ile değiştirebilirsiniz. Mühle tıraş ürünleri hijyenik ürünler kapsamına girdiğinden, değişim işlemini gerçekleştirebilmek için, ürününüzün kullanılmamış, varsa emniyet bandının kaldırılmamış olması gerekir. Değişim işlemini başlatmak için tek yapmanız gereken: Canlı destek hattından ya da +90 312 939 8540 numaralı telefondan ya da siparis@muehle-shaving.com.tr adresinden bize ulaşarak isteğinizi belirtmek. Ürününüzü ücretsiz şekilde bize kargolayabilir, dilediğiniz başka ürünlerle değiştirebilirsiniz.

Değişim İşleminden Önce Hatırlatmalar:

- Değiştirmek istediğiniz ürünleri orijinal ambalajında, hasarsız, etiketleri çıkarılmamış ve kullanılmamış olarak güvenli bir şekilde paketleyip göndermeniz gerekir. Ürünün kargoda hasar görmemesi adına özen göstermenizi rica ederiz.

- Kırılabilecek hassas ürünlerin değişim için gönderiminde ürünlerin size gönderildiği şekilde koruma materyallerini (balonlu naylon, kutu, koli) koruyarak aynı şekilde paketlemeniz gerekmektedir. Bu sebeple kargoda oluşacak hasar sorumluluğu size aittir.

- Hijyen hassasiyeti bulunan tıraş makinesi, tıraş fırçası gibi ürünlerin değiştirilebilmesi için ürünlerin kullanılmamış olması, koruma bantlarının ve etiketlerinin çıkarılmamış olması gerekmektedir. Kozmetik ürünlerin hiç bir şartta açılmamış ve kullanılmamış olması gerekir.

- Ürününüzün değişim koşullarına uygunluğu tarafımızca kontrol edildikten sonra değişim işleminin durumu size e-posta ile iletilir. E-postanıza gönderilen onay bildiriminden itibaren karşılığında değişim istediğiniz ürün adresinize gönderilir. Eğer arada geri ödenmesi gereken bir fiyat farkı varsa 3-5 iş günü içinde tutar alışveriş yaptığınız kredi/banka kartınıza ya da hesabınıza geri ödenir.

- Ürünün değişim koşullarına uygun olmaması durumunda; ilgili ürün adresinize kargo ile ücretsiz olarak geri gönderilir.

- Satın alınan ürünler, birleşik indirim kapsamında ek bir indirim ile alınmışsa ve bu birleşik indirim hakkından ek indirimli alınmış parçalardan herhangi biri tek halde değiştirilecekse, değişim tutarı kampanyasız fiyat üzerinden hesaplanır. *

Satın aldığım ürün hasarlı çıktı. Ne yapacağım?

Mühle ürünleri sadece en yüksek kalitedeki ham maddelerden üretilir. Ayrıca kargoda hasar görmemesi için özel paketleme sistemi mevcuttur. Ürünlerimiz paketlemeden önce kontrol edilir ve ardından hazırlık sürecine girer. Küçük bir yüzde ile de olsa, ithalat hatalı ürünler olabilmektedir. Eğer ürününüzde bizim gözden kaçırdığımız bir hata varsa hemen bizimle iletişime geçin. Size en kısa sürede yeni ürün yollayalım. Ayrıca isterseniz paranızı geri alabilirsiniz. Kullanıcı kaynaklı olmayan her durum bizim sorumluluğumuzdadır. Bu yüzden Mühle, ürünlerinin ve kullanıcılarının arkasında duran nadir markalardan biridir!

Siparişim ile bana ulaşan paketteki ürünler aynı değil. Ne yapmalıyım?

Böyle hataların olmasını engellemek için elimizden gayreti en üst düzeyde gösteriyoruz. Hemen canlı destek hattından ya da +90 312 939 8540 numaralı telefondan ya da siparis@muehle-shaving.com.tr adresinden bize ulaşın. Durumu telafi etmek için ekibimiz sizinle iletişime geçecektir.