İADE VE PARA İADESİ POLİTİKASI

İade ve Para İadesi Politikası

Mühle Türkiye olarak, tıraş fırçaları, jilet setleri, tıraş kremi, tıraş losyonu ve benzeri erkek bakım ürünlerinin satışına ilişkin işlemlerde, tüketici haklarına saygılı, şeffaf ve yasal mevzuata uygun bir iade ve para iadesi politikası uygulamaktayız.

1. Genel Bilgiler

Siparişinizin onaylanmasından itibaren, ilgili yasal mevzuat ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği uyarınca, ürünlerin teslimatından sonra 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Ürünler, teslim edildiği halde, tarafımıza yazılı bildirimde bulunulması halinde, belirtilen şartlar çerçevesinde iade edilebilir.

2. İade Koşulları

İade edilecek ürünler, orijinal ambalajında, hasarsız, kullanılmamış ve etiketleri çıkarılmamış olmalıdır. Mühle ürünlerinde, hijyen ve sağlık standartları gereği; tıraş fırçaları, jilet setleri ve kozmetik ürünlerin iadesi, ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olması şartıyla kabul edilmektedir. Ürünlerin teslim alındıktan sonra muayene edilmesi ve varsa hasarların derhal bildirilmesi gerekmekte; aksi halde, ürün teslim alındığı andan itibaren hasarsız kabul edilir.

3. Para İadesi Prosedürü

Cayma hakkınızı kullanarak iade talebinde bulunduğunuz ürünler, tarafımıza ulaştıktan sonra iade koşullarına uygunluğu kontrol edilir. Cayma bildiriminizin alınmasından itibaren en geç 14 gün içerisinde ödemeniz, alışveriş sırasında kullandığınız kredi kartına ya da banka hesabınıza iade edilir. Eğer ürün, kargo sürecinde hasar görürse, iade talebi reddedilir ve ürün ücretsiz olarak size geri gönderilir.

4. İade İşlemi ve Kargo Ücretleri

Ürünlerin iade işlemleri, önceden belirlenen taşıyıcı (varsayılan olarak MNG Kargo veya HepsiJET) aracılığıyla gerçekleştirilir. İade kargo masrafları, ön bilgilendirmede aksi belirtilmediyse tüketiciden talep edilmez. Ancak, ürün kargoya verildikten sonra tüketici tarafından iptal edilirse, kargo ücreti tüketiciden tahsil edilebilir.

5. Ek Ödemeler

Sipariş öncesinde, ana fiyatın dışında ek ödeme gerektiren (örneğin, özel ambalajlama veya ekstra hizmet) kalemler için tüketiciden açık onay alınması zorunludur. Açık onay alınmadan ek ödeme yükümlülüğü doğuran seçeneklerin otomatik olarak sunulması halinde, satıcı derhal ilave tahsilatları iade edecektir.

6. İstisnalar

Aşağıdaki durumlarda cayma hakkı kullanılamaz:

  • Özel sipariş veya kişisel ihtiyaçlara göre hazırlanan ürünler,
  • Ürün teslim edildikten sonra ambalajının açılması suretiyle, hijyen ve sağlık açısından iadesi uygun olmayan ürünler,
  • Abonelik kapsamında sağlanan hizmetler veya süreli yayınlar,
  • Sözleşme kurulmadan önce tüketicinin açık onayı ile başlatılan hizmetlere ilişkin işlemler.

7. Kredi Kartı ile Yapılan Alışverişlerde Cayma

Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde, cayma hakkı kullanıldığında satıcı, tüketicinin ödeme yaptığı kredi kartına uygun şekilde, ek masraf veya ek yükümlülük getirmeksizin, tüm ödemeleri tek seferde iade etmekle yükümlüdür.

8. Yasal Dayanak

İşbu İade ve Para İadesi Politikası, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde hazırlanmıştır.

9. Müşteri Sorumluluğu

Ürünlerin teslimatından sonra, tüketici tarafından yapılacak muayene ve bildirimler, iade işlemlerinin geçerli olabilmesi için önem arz eder. Teslimat sırasında meydana gelen hasarların derhal bildirilmesi gerekmekte olup, aksi durumda ürün teslim alındığı andan itibaren hasarsız kabul edilir.

10. İletişim

Herhangi bir iade veya para iadesi talebi, sorun veya sorunuzda, lütfen canlı destek üzerinden veya 0 312 939 85 40 numaralı telefondan bizimle iletişime geçiniz.