ÖDEME VE TESLİMAT

TESLİMAT ŞARTLARI

Sitemizde sunulan ürünlerin tamamı stoklarımızda mevcuttur ve hafta içi her gün saat 15:00'e kadar ödemesi onaylanan siparişler, aynı gün kargoya verilir. Mühle Türkiye, Bon İthalat İhracat bünyesinde HepsiJet ve MNG Kargo ile çalışır. Alınan siparişler, bu kargo şirketlerinin ulaşabildiği her yere kapınıza teslim edilir. Resmî tatil günlerinde teslimat yapılmaz; bu durumda kargonuz ilk iş gününde gönderilir. Hangi kargo ile çalışılacağı dönemsel olarak değişebilir ve bu karar Bon İthalat İhracat tarafından verilir.

Mühle Türkiye, aynı gün kargo uygulamasında dönemsel yoğunluklar veya kampanya dönemlerinde değişiklik yapabilir. Anasayfada genel bir duyuru yapılmadığı sürece siparişleriniz normal şartlarda hafta içi aynı gün kargoya teslim edilir. Ancak siparişlerin kargoya teslim süresi bazı dönemlerde değişebilir. Mühle Türkiye, siparişleri aynı gün kargoya vermekle yükümlü değildir ve geciken teslimatlarda herhangi bir cezai sorumluluk taşımaz.

Eğer HepsiJet veya MNG Kargo dışında bir kargo firmasıyla teslimat yapılmasını talep ediyorsanız, siparişiniz 2000 TL üzerinde olsa bile kargo ücreti size aittir. Farklı kargo taleplerinde aynı gün kargo zorunluluğu bulunmamaktadır. Siparişiniz kargoya verildiğinde size e-posta ile kargo takip numarası gönderilir. Kargo takip bilgileri saat 18:00 sonrası e-posta ile iletilir.

Mühle Türkiye, 2000 TL ve üzeri siparişlerinizde ücretsiz kargo sağlar. 2000 TL altındaki siparişler için ise 89,99 TL kargo ücreti uygulanır.

Herhangi bir sorunuzda canlı destek hattımızdan ya da 0 312 939 85 40 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.

ÖDEME VE SİPARİŞ ONAYI

Siparişinizin onaylanabilmesi için satın almış olduğunuz ürünlerin ücretinin kredi kartı/banka kartı veya havale ile ödenmiş olması gerekmektedir. Havale ile alınan siparişlerin aynı gün kargoya verilebilmesi için, havale bedelinin aynı gün saat 15.00'e kadar banka hesaplarımıza ulaşmış olması gerekir. Banka hesap bilgilerimiz için buraya tıklayın. Sipariş onay sürecinin sorunsuz ve hızlı ilerlemesi için havale açıklamasına sipariş numaranızı yazmanızı rica ederiz.

Mühle Türkiye internet sitesinde sunulan tüm ürünler stokta var olarak aynı gün taahhüdüyle satışa açıktır. Nadir olarak stok sayımında meydana gelen hatalar/karışıklıklar sebebiyle, satın almış olduğunuz ürünler stokta bulunamaz ve temin edilemezse, size bilgi verilerek siparişiniz iptal edilir. Ödemeniz kredi kartı/banka kartı ya da hesap numaranıza iade edilir.

Stokta bulunmadığından dolayı iptal edilen ve bedeli müşteriye geri ödenen siparişlerle ilgili, sipariş sahibinin herhangi bir hak talebi olamaz. Stokta bulunmadığından dolayı iptal edilen ve bedeli iade edilen siparişlerle ilgili Mühle Türkiye cezai bir müeyyideye tabi tutulamaz.

 

SİPARİŞ İPTALİ VE ÖDEME

Ürününüz kargoya teslim edilmeden siparişinizi iptal edebilir ve yaptığınız ödemenin kredi kartınıza veya banka hesabınıza iadesini talep edebilirsiniz. Bu durumda, ürün henüz kargoya verilmemiş olduğundan, derhal iptal ve iade işlemi yapılır. Bunun yanında tüm siparişlerinizi 14 gün içinde herhangi bir neden göstermeksizin ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.

İptal edilen siparişlerin geri ödemesi, alışveriş yapılan kredi kartı/banka kartı ya da banka hesabınıza, bankanızın iade prosedürü çerçevesinde 3-5 iş günü içinde ulaşır.

Siparişinizin iade alınabilmesi için:

  • İade etmek istediğiniz ürünleri orijinal ambalajında, hasarsız, etiketleri çıkarılmamış ve kullanılmamış olarak güvenli bir şekilde paketleyip göndermeniz gerekir. İthal ürünlerin kutusu yeniden temin edilememektedir, bu nedenle ürünlerin kutusunun hasarsız ulaştırılması, iade sürecinde ürünler kadar önem taşımaktadır.
  • Ürünün kargoda hasar görmemesi adına özen göstermenizi rica ederiz. Size hasarsız gönderilen ve geriye hasarlı gelen ürünler sizin sorumluluğunuzdadır. Ürünlerin kargoda size hasarlı geldiğini beyan ediyorsanız, bunu kargoda teslim alırken “Hasar Tespit Tutanağı” ile ispatlamanız beklenir. Hasar gören ambalaj, eksik iç ambalaj ve iç katalog, ürünler kullanılmamış dahi olsa, ürün iadesinin iptali için ana neden sayılır.
  • Kırılabilecek hassas ürünlerin iade gönderiminde ürünlerin size gönderildiği şekilde koruma materyallerini (balonlu naylon, kutu, koli) koruyarak aynı şekilde paketlemeniz gerekmektedir. Bu sebeple kargoda oluşacak hasar sorumluluğu size aittir.
  • Hijyen hassasiyeti bulunan tıraş makinesi, tıraş fırçası gibi ürünlerin iade edilebilmesi için ürünlerin kullanılmamış olması, koruma bantlarının ve etiketlerinin çıkarılmamış olması, hiçbir şartta su ile temas etmemiş olması gerekmektedir. Kozmetik ürünlerin hiçbir şartta açılmamış ve kullanılmamış olması gerekir.
  • Ürününüzün iade koşullarına uygunluğu tarafımızca kontrol edildikten sonra iade işleminin durumu size e-posta ile iletilir. E-postanıza gönderilen onay bildiriminden itibaren 3-5 iş günü içinde tutar alışveriş yaptığınız kredi/banka kartınıza ya da hesabınıza geri ödenir.
  • Ürünlerin Mühle Türkiye tarafından kargoya verilmesinden sonra fakat sipariş sahibi tarafından teslim alınmasından önce sipariş sahibi tarafından yapılan sipariş iptallerinde kargo bedelinden sipariş sahibi sorumludur.
  • Ürünün iade koşullarına uygun olmaması durumunda; ilgili ürün adresinize kargo ile ücretsiz olarak geri gönderilir.

Mühle Türkiye iade ve iptal koşullarında, herhangi bir esneklik göstermez.

İptal ve iade işlemleri için haftanın  günü saat 09.30 – 17.30 saatleri arasında Canlı Destek Hattından bize yazabilir, hafta içi mesai saatleri içinde 0(312) 939 85 40 no'lu telefondan derhal bizi arayabilir veya bilgi@muehle-shaving.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Siparişlerinizle ilgili sorularınızda sipariş numaranızı bildirmenizi önemle rica ederiz.