ÖDEME VE TESLİMAT

TESLİMAT ŞARTLARI

Sitemizde sunulan ürünlerimizin tamamı stoklarımızda mevcuttur ve çalışma günlerinde hafta içi her gün saat 15:00'e kadar ödemesi onaylanan siparişler, aynı gün kargoya verilir. Mühle Türkiye, Bon İthalat İhracat bünyesinde Yurtiçi Kargo ve MNG kargo ile çalışır. Alınan siparişlerin tümü Yurtiçi Kargo ve MNG şubelerinin ulaşabildiği her yere gönderilerek kapınıza teslim edilir. Yurtiçi Kargo ve MNG Kargo’nun çalışmadığı resmî tatil günlerinde kargonuz, devamındaki ilk iş gününde kargoya teslim edilir. Hangi kargo ile çalışılacağı, dönemsel olarak değişebilmekle birlikte bu karar Bon İthalat İhracat tarafından verilir.

Mühle Türkiye, aynı gün kargo uygulamasında zaman zaman değişiklik uygulayabilir, siparişlerin kargoya teslim süresini, bazı dönemlere özel olmakla beraber erteleyebilir. Anasayfada genel bir duyuru halinde yayınlanmadığı sürece siparişiniz normal şartlar altında hafta içi aynı gün kargoya teslim edilir. Mühle Türkiye, aldığı siparişleri aynı gün kargoya vermek zorunda değildir, aldığı siparişleri müşterilerine en çabuk şekilde ulaştırmak ister ancak hiçbir koşulda geciken kargo teslimatlarında cezai bir yaptırıma tabi tutulamaz.

Eğer Yurtiçi Kargo ya da MNG kargo dışında, şirket anlaşmamızın bulunmadığı bir kargo şirketi ile teslimat istiyorsanız, siparişiniz 1300 TL üzerinde olsa bile kargo ücretini ödemek sizin sorumluluğunuzdadır. Farklı kargo şirketi ile gönderimi talep edilen siparişlerin aynı gün kargoya verilme zorunluluğu yoktur. Talep edilen kargo şirketinin, ürün depomuzdan alım yaptığı en kısa zamanda, siparişiniz kargoya teslim edilir ve size kargo takip numarası ile siparişinizin durumu haber verilir.

Mühle Türkiye 1300 TL ve altındaki siparişler için 49,99 TL, 1300 TL ve üzeri siparişler için ücretsiz kargo ile siparişlerinizi size ulaştırır.

Mühle Türkiye, teslimat politikasında önceden haber vermek kaydıyla her zaman değişiklik yapma hakkına sahiptir.

ÖDEME VE SİPARİŞ ONAYI

Siparişinizin onaylanabilmesi için satın almış olduğunuz ürünlerin ücretinin kredi kartı/banka kartı veya havale ile ödenmiş olması gerekmektedir. Havale ile alınan siparişlerin aynı gün kargoya verilebilmesi için, havale bedelinin aynı gün saat 15.00'e kadar banka hesaplarımıza ulaşmış olması gerekir. Banka hesap bilgilerimiz için buraya tıklayın. Sipariş onay sürecinin sorunsuz ve hızlı ilerlemesi için havale açıklamasına sipariş numaranızı yazmanızı rica ederiz.

Mühle Türkiye internet sitesinde sunulan tüm ürünler stokta var olarak aynı gün taahhüdüyle satışa açıktır. Nadir olarak stok sayımında meydana gelen hatalar/karışıklıklar sebebiyle, satın almış olduğunuz ürünler stokta bulunamaz ve temin edilemezse, size bilgi verilerek siparişiniz iptal edilir. Ödemeniz kredi kartı/banka kartı ya da hesap numaranıza iade edilir.

Stokta bulunmadığından dolayı iptal edilen ve bedeli müşteriye geri ödenen siparişlerle ilgili, sipariş sahibinin herhangi bir hak talebi olamaz. Stokta bulunmadığından dolayı iptal edilen ve bedeli iade edilen siparişlerle ilgili Mühle Türkiye cezai bir müeyyideye tabi tutulamaz.

 

SİPARİŞ İPTALİ VE ÖDEME

Ürününüz kargoya teslim edilmeden siparişinizi iptal edebilir ve yaptığınız ödemenin kredi kartınıza veya banka hesabınıza iadesini talep edebilirsiniz. Bu durumda, ürün henüz kargoya verilmemiş olduğundan, derhal iptal ve iade işlemi yapılır. Bunun yanında tüm siparişlerinizi 14 gün içinde herhangi bir neden göstermeksizin ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.

İptal edilen siparişlerin geri ödemesi, alışveriş yapılan kredi kartı/banka kartı ya da banka hesabınıza, bankanızın iade prosedürü çerçevesinde 3-5 iş günü içinde ulaşır.

Siparişinizin iade alınabilmesi için:

  • İade etmek istediğiniz ürünleri orijinal ambalajında, hasarsız, etiketleri çıkarılmamış ve kullanılmamış olarak güvenli bir şekilde paketleyip göndermeniz gerekir. İthal ürünlerin kutusu yeniden temin edilememektedir, bu nedenle ürünlerin kutusunun hasarsız ulaştırılması, iade sürecinde ürünler kadar önem taşımaktadır.
  • Ürünün kargoda hasar görmemesi adına özen göstermenizi rica ederiz. Size hasarsız gönderilen ve geriye hasarlı gelen ürünler sizin sorumluluğunuzdadır. Ürünlerin kargoda size hasarlı geldiğini beyan ediyorsanız, bunu kargoda teslim alırken “Hasar Tespit Tutanağı” ile ispatlamanız beklenir. Hasar gören ambalaj, eksik iç ambalaj ve iç katalog, ürünler kullanılmamış dahi olsa, ürün iadesinin iptali için ana neden sayılır.
  • Kırılabilecek hassas ürünlerin iade gönderiminde ürünlerin size gönderildiği şekilde koruma materyallerini (balonlu naylon, kutu, koli) koruyarak aynı şekilde paketlemeniz gerekmektedir. Bu sebeple kargoda oluşacak hasar sorumluluğu size aittir.
  • Hijyen hassasiyeti bulunan tıraş makinesi, tıraş fırçası gibi ürünlerin iade edilebilmesi için ürünlerin kullanılmamış olması, koruma bantlarının ve etiketlerinin çıkarılmamış olması, hiçbir şartta su ile temas etmemiş olması gerekmektedir. Kozmetik ürünlerin hiçbir şartta açılmamış ve kullanılmamış olması gerekir.
  • Ürününüzün iade koşullarına uygunluğu tarafımızca kontrol edildikten sonra iade işleminin durumu size e-posta ile iletilir. E-postanıza gönderilen onay bildiriminden itibaren 3-5 iş günü içinde tutar alışveriş yaptığınız kredi/banka kartınıza ya da hesabınıza geri ödenir.
  • Ürünlerin Mühle Türkiye tarafından kargoya verilmesinden sonra fakat sipariş sahibi tarafından teslim alınmasından önce sipariş sahibi tarafından yapılan sipariş iptallerinde kargo bedelinden sipariş sahibi sorumludur.
  • Ürünün iade koşullarına uygun olmaması durumunda; ilgili ürün adresinize kargo ile ücretsiz olarak geri gönderilir.

Mühle Türkiye iade ve iptal koşullarında, herhangi bir esneklik göstermez.

İptal ve iade işlemleri için haftanın  günü saat 09.30 – 17.30 saatleri arasında Canlı Destek Hattından bize yazabilir, hafta içi mesai saatleri içinde 0(312) 939 85 40 no'lu telefondan derhal bizi arayabilir veya bilgi@muehle-shaving.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Siparişlerinizle ilgili sorularınızda sipariş numaranızı bildirmenizi önemle rica ederiz.