Mesafeli Satış Sözleşmesi

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

Mesafeli Sözleşmeler Hakkında Bilgilendirme

Kullanmakta olduğunuz www.muehle-shaving.com.tr (“Site”) üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan Ön Bilgilendirme Formu’nu ve işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni elektronik ortamda onaylamış olursunuz. Bu sözleşme; 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) ve ilgili diğer mevzuat hükümleri doğrultusunda düzenlenmiştir.


MADDE 1 – TARAFLAR

1.1. SATICI
Ünvanı: BON İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi
Adresi: Mutlukent Mah. 2017 Sok. No: 56, Çankaya / Ankara
Telefon: +90 312 939 85 40
Mersis No: 0179 064 529 400 018
Vergi Dairesi: Doğanbey
Vergi No: 179 064 52 94
KEP Adresi: bonexim@hs09.kep.tr
İnternet Adresi: https://muehle-shaving.com.tr

1.2. ALICI (“TÜKETİCİ”)
Adı Soyadı / Ünvanı: [Alici]
Adresi: [Alici_Adres]
Telefon: [Alici_Telefon]
E-posta: [Alici_Email]
Tarih: [Tarih]

ALICI, Site üzerinden sipariş vererek işbu Sözleşme hükümlerini ve Ön Bilgilendirme Formu’nda yer alan bilgileri okuduğunu, anladığını ve elektronik ortamda onayladığını; siparişe konu ürün(ler)in bedelini ve varsa kargo ücreti, vergi gibi ek masrafları ödemekle yükümlü olduğunu kabul eder.


MADDE 2 – KONU

İşbu Sözleşmenin konusu, ALICI’nın muehle-shaving.com.tr üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiği, nitelikleri ve satış fiyatı Site üzerinde belirtilen ürün(ler)in satışı ve teslimine ilişkin 6502 sayılı Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uyarınca tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.


MADDE 3 – ÜRÜN, ÖDEME VE TESLİMAT BİLGİLERİ

3.1 – Ürün Bilgileri: Siparişe konu ürün(ler)in cinsi, türü, miktarı, marka/modeli, birim fiyatı, vergiler dâhil satış bedeli ve kargo ücreti sipariş öncesinde ALICI tarafından incelenebilir ve sipariş özetinde görüntülenir. Örnek gösterim aşağıdaki gibidir:

Açıklama Adet KDV Dahil Tutar
Ürün [Adet] [Toplam]

3.2 – Ödeme Şekli: Ödeme; kredi/banka kartı, havale/EFT veya Site üzerinde sunulan diğer yöntemlerle yapılabilir. ALICI, seçtiği ödeme yöntemine ilişkin bankası veya ödeme kuruluşu ile arasındaki sözleşme hükümlerine uymakla yükümlüdür.

3.3 – Vadeli Satış: Vadeli satış işlemleri yalnızca bankaların sunduğu kredi kartlarıyla mümkündür. Taksitli satışlarda, iade olması halinde banka tarafından yapılacak geri ödeme, ilgili bankanın prosedürleri çerçevesinde taksitler halinde karta yansıtılır.

3.4 – İade Prosedürü:

  • Kredi Kartı ile Ödeme: İade tutarı, ilgili bankaya iade talimatının iletilmesini takiben bankanın süreçlerine göre ALICI’nın kartına yansıtılır. Banka işlem sürelerinden SATICI sorumlu değildir.
  • Havale/EFT ile Ödeme: İade, yalnızca fatura üzerinde yer alan kişi adına ait banka hesabına yapılır.

3.5 – Teslimat:
Teslimat Adresi: [Alici_Adres]
Teslim Edilecek Kişi: [Alici_Teslim]
Teslimat, ALICI’nın sipariş sırasında belirttiği adrese, SATICI’nın anlaşmalı olduğu kargo firması aracılığıyla gerçekleştirilir. Kargo ücreti ve koşulları sipariş öncesinde ALICI’ya bildirilir ve Kargo Politikası’nda ayrıntılı olarak açıklanır. Kargo görevlisinin adreste ALICI’yı veya teslim almaya yetkili kişiyi bulamaması halinde, kargonun şubede bekletilmesi ve/veya iade edilmesi nedeniyle doğabilecek gecikmelerden SATICI sorumlu değildir.


MADDE 4 – CAYMA HAKKI

ALICI, malı teslim aldığı günden itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Birden fazla parçalı teslimatlarda bu süre, ALICI’nın son malı teslim aldığı günden itibaren başlar.

4.1 – Cayma Hakkının Kullanımı

Cayma hakkının kullanılması için 14 günlük süre içinde SATICI’ya yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile (e-posta vb.) bildirimde bulunulması yeterlidir. Bildirim, öncelikli olarak bilgi@muehle-shaving.com.tr adresine yapılabilir.

ALICI, cayma bildirimini takiben ürünü, teslim aldığı şekilde, ambalajı, aksesuarları ve faturası ile birlikte en geç 10 (on) gün içinde SATICI’ya göndermekle yükümlüdür. Cayma hakkı kapsamında yapılacak iadelere ilişkin detaylı koşullar İade ve Para İadesi Politikası ile İptal ve İade Şartları’nda açıklanmıştır.

4.2 – Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Haller

  • ALICI’nın isteği veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,
  • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler,
  • Tesliminden sonra ambalajı açılmış, hijyen ve sağlık açısından iadesi uygun olmayan ürünler (tıraş bıçakları, tıraş fırçaları, kişisel bakım ve kozmetik ürünleri vb.),
  • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya dijital içerikler,
  • ALICI’nın onayı ile cayma süresi dolmadan ifasına başlanan hizmetler.

Cayma hakkına ve istisnalarına ilişkin düzenlemeler, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nde yer alan hükümlerle paralel olarak uygulanır.


MADDE 5 – GENEL HÜKÜMLER

5.1 – Ön Bilgilendirme: ALICI, işbu Sözleşme konusu ürün(ler)in temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme ve teslimat bilgileri ile cayma hakkına ilişkin tüm hususlarda, Site üzerinde yer alan Ön Bilgilendirme Formu’nu okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda onayladığını beyan eder.

5.2 – Üçüncü Kişiye Teslim: Ürünün, ALICI’nın belirlediği üçüncü kişiye teslim edilmesi halinde, söz konusu kişinin ürünü teslim almaması veya adreste bulunmaması nedeniyle oluşabilecek gecikme ve masraflardan SATICI sorumlu değildir.

5.3 – Ayıplı Ürün: Ürünün ayıplı çıkması halinde ALICI, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren mevzuatta öngörülen süreler içinde ayıp ihbarında bulunabilir. Bu durumda, 6502 sayılı Kanun’da düzenlenen seçimlik haklar (bedel iadesi, ücretsiz onarım, ayıp oranında bedel indirimi veya ayıpsız misliyle değiştirme) çerçevesinde işlem yapılır. Gerekli hallerde yetkili servis ve distribütör süreçleri uygulanır.

5.4 – Ödeme Şartı: Ürün bedeli ve varsa kargo ücretleri tamamen tahsil edilmeden ürün sevk edilmez. Ödeme yapılmadığı veya banka/ödeme kuruluşu tarafından iptal edildiği tespit edilirse SATICI’nın teslim yükümlülüğü ortadan kalkar.

5.5 – Kredi Kartının Haksız / Yetkisiz Kullanımı: Ürünün, ALICI’nın kusurundan kaynaklanmayan haksız veya yetkisiz kullanım nedeniyle bedelinin banka veya ilgili kuruluş tarafından SATICI’ya ödenmemesi halinde, ALICI, ürünü kendisine teslim edildiği tarihten itibaren en geç 3 (üç) gün içinde SATICI’ya iade etmekle yükümlüdür.

5.6 – İfa İmkânsızlığı: Sözleşme konusu ürünün tedarikinin imkânsız hale gelmesi durumunda, SATICI bu durumu öğrendiği tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde ALICI’ya bildirir ve varsa tahsil edilen tüm ödemeleri en geç 14 (on dört) gün içinde ALICI’ya iade eder.

5.7 – Kişisel Veriler ve Gizlilik: ALICI’nın Site üzerinden paylaştığı kişisel veriler, KVKK ve ilgili mevzuata uygun olarak işlenir. Veri işleme faaliyetlerine ilişkin detaylı bilgi için Gizlilik ve Çerez Politikası ile KVKK Aydınlatma Metni geçerlidir. Teslimat ve faturalandırma için gerekli bilgiler, ilgili kargo firması ve hizmet sağlayıcılarla sınırlı olmak üzere paylaşılabilir.

5.8 – Site Kullanımına İlişkin Yükümlülük: ALICI, Siteyi kullanırken Üyelik ve Kullanım Şartları ile Kullanıcı Sözleşmesi’ne uygun hareket edeceğini taahhüt eder.

5.9 – Ticari Elektronik İletiler ve Web Push Bildirimleri:
ALICI’nın 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun uyarınca açık rıza vermesi halinde; kampanyalar, indirimler, sipariş bilgilendirmeleri, yeni ürün duyuruları ve kişiye özel teklifler için SMS, e-posta, telefon araması, mobil bildirim ve tarayıcı üzerinden web push bildirimi gönderilebilir. ALICI, dilediği zaman kendisine gönderilen iletilerde yer alan “abonelikten çık” bağlantısını kullanarak veya bilgi@muehle-shaving.com.tr adresine başvurarak bu izni geri çekebilir.


MADDE 6 – TEMERRÜT

ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı işlemlerde temerrüde düşmesi halinde, ALICI bankası ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi uyarınca faiz ve her türlü hukuki sonucu kabul eder. Bankanın hukuki takibe başlaması halinde doğacak masraflar ve vekâlet ücretlerinden ALICI sorumludur.


MADDE 7 – UYUŞMAZLIK ÇÖZÜMÜ

İşbu Sözleşmenin uygulanmasından doğabilecek uyuşmazlıklarda, Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl ilan edilen parasal sınırlar dahilinde ALICI’nın yerleşim yerindeki veya SATICI’nın bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri; söz konusu sınırları aşan uyuşmazlıklarda ise Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.


SATICI:
BON İthalat İhracat Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi
Mutlukent Mah. 2017 Sok. No: 56, Çankaya / Ankara
Telefon: +90 312 939 85 40
Mersis No: 0179 064 529 400 018
Vergi Dairesi: Doğanbey
Vergi No: 179 064 52 94
KEP: bonexim@hs09.kep.tr

ALICI (“TÜKETİCİ”):
Adı Soyadı / Ünvanı: [Alici]
Adresi: [Alici_Adres]
Telefon: [Alici_Telefon]
E-posta: [Alici_Email]
Tarih: [Tarih]
Sipariş No: [SiparisNo]