+90 (312) 939 8540

Gönderim ve İade

GÖNDERİM SÜRECİ

  • Hafta içi çalışma günlerinde saat 15:00'e kadar alınan siparişler, aynı gün Yurtiçi Kargo'ya teslim edilir.
  • Haftasonu alınan siparişler pazartesi günü Yurtiçi Kargo'ya teslim edilir.
  • Resmi tatiller ve Yurtiçi Kargo'nun çalışmadığı günler bu düzene dahil değildir.
  • Siparişiniz Yurtiçi Kargo'ya teslim edildikten sonra size gönderilen bilgi e-postasındaki takip numarasından kargonuzun nerede olduğunu öğrenebilirsiniz.
  • Herhangi bir sorunuzda bizimle canlı destekten iletişime geçebilir ya da 0312 939 85 40 numaralı telefondan bizi arayabilirsiniz.

SATIN ALDIĞIM ÜRÜNÜMÜ İADE ETMEK İSTİYORUM

İade prosedürü hiç bu kadar kolay olmamıştı!

  • Aldığınız Mühle ürününü hiçbir sebep göstermeksizin 14 gün içinde iade edebilir, paranızı geri alabilirsiniz.
  • UNUTMAYIN: Mühle tıraş ürünleri hijyenik ürünler kapsamına girdiğinden, iade işlemini gerçekleştirebilmek için, ürününüzün kullanılmamış, varsa emniyet bandının kaldırılmamış olması gerekir.
  • İade işlemini başlatmak için tek yapmanız gereken: Canlı destek hattından ya da +90 312 939 8540 numaralı telefondan ya da siparis@muehle-shaving.com.tr adresinden bize ulaşarak isteğinizi belirtmek.
  • Ürününüzü ücretsiz şekilde bize kargolayabilir, paranızı geri alabilirsiniz.

SATIN ALDIĞIM ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM.

Değişim prosedürü hiç bu kadar kolay olmamıştı!

  • Aldığınız Mühle ürününü hiç bir sebep göstermeksizin 14 gün içinde dilediğiniz başka bir ürün ile değiştirebilirsiniz.
  • UNUTMAYIN: Mühle tıraş ürünleri hijyenik ürünler kapsamına girdiğinden, değişim işlemini gerçekleştirebilmek için, ürününüzün kullanılmamış, varsa emniyet bandının kaldırılmamış olması gerekir.
  • Değişim işlemini başlatmak için tek yapmanız gereken: Canlı destek hattından ya da +90 312 939 8540 numaralı telefondan ya da siparis@muehle-shaving.com.tr adresinden bize ulaşarak isteğinizi belirtmek. Ürününüzü ücretsiz şekilde bize kargolayabilir, dilediğiniz başka ürünlerle değiştirebilirsiniz.

SATIN ALDIĞIM ÜRÜN HASARLI ÇIKTI. NE YAPACAĞIM?

Mühle ürünleri sadece en yüksek kalitedeki ham maddelerden üretilir. Ayrıca kargoda hasar görmemesi için özel paketleme sistemi mevcuttur. Ürünlerimiz paketlemeden önce kontrol edilir ve ardından hazırlık sürecine girer. Küçük bir yüzde ile de olsa, ithalat hatalı ürünler olabilmektedir. Eğer ürününüzde bizim gözden kaçırdığımız bir hata varsa hemen bizimle iletişime geçin. Size en kısa sürede yeni ürün yollayalım. Kullanıcı kaynaklı olmayan her durum bizim sorumluluğumuzdadır. Bu yüzden Mühle, ürünlerinin ve kullanıcılarının arkasında duran nadir markalardan biridir!

SİPARİŞİM İLE BANA ULAŞAN PAKETTEKİ ÜRÜNLER AYNI DEĞİL. NE YAPMALIYIM?

Böyle hataların olmasını engellemek için elimizden gayreti en üst düzeyde gösteriyoruz. Hemen canlı destek hattından ya da +90 312 939 8540 numaralı telefondan ya da siparis@muehle-shaving.com.tr adresinden bize ulaşın. Durumu telafi etmek için ekibimiz sizinle iletişime geçecektir.

Loading...
×
Hoşgeldiniz, bu bizi ilk ziyaretiniz!